מעוניינים לרכוש נכס ואתם לא בטוחים האם לבחור בנכס יד שנייה או שמא עדיף לרכוש נכס בפרויקט חדש? אנו חושבים כי תוכלו להרוויח רבות מרכישת נכס בפרויקט חדש לגמרי. אך אל תאמינו להמלצה זו בלבד, הרשו לנו לפרוש בפניכם את כל היתרונות המתלווים לרכישת נכס מסוג זה, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה בעצמכם.

נכס שהוא דף חלק

כאשר אתם בוחרים נדלן למכירה מפרויקט חדש, אתם למעשה זוכים בנכס שהוא דף חלק לגמרי. אף אדם טרם התגורר או השתמש בנכס. בנוסף, פעמים רבות רכישה בפרויקט חדש תהיה כזו אשר עדיין נמצאת בבנייה, כך שתוכלו לבחור בעצמכם כיצד תרצו שהנכס יראה, אילו דלתות יהיה בו, איך המטבח יראה ועוד. כלומר, אתם יכולים ליהנות מנכס שהוא בדיוק כפי שאתם רוצים שהוא יהיה, מבלי להתעסק בשיפוצים ובחיפוש אחר אנשי מקצוע שונים שיבצעו את השינויים בו לאחר מכן.

בנייה בסטנדרטים גבוהים

לעומת יד 2 דירות למכירה או נכסים אחרים מיד שנייה, בפרויקטים חדשים הבנייה נעשית מראש בסטנדרטים גבוהים יותר. בעוד שבנכסים מיד שנייה לא פעם תתקלו בתשתיות מיושנות ותקלות הנובעות מכך, בנכסים מפרויקט חדש תוכלו ליהנות מתשתיות חדשות, בין אם מדובר בצנרת ובחשמל ובין אם מדובר במעליות. וגם אם חלילה נתקלתם בליקוי כזה או אחר, לקבלן הפרויקט תהיה אחריות ומחויבות לתקן אותם על חשבונו, כך שתמיד יש לכם כיסוי.

סביבת מגורים עשירה יותר

אם אתם מחפשים לקנות נכסים למכירה שאינם מפרויקטים ישנים, תגלו שההיצע מצומצם ומוגבל לאזורי מגורים ותיקים. לעומת זאת כאשר רוכשים נכס מפרויקט חדש אתם יכולים לבחור את סביבת המגורים המושלמת עבורכם מתוך מבחר רחב הרבה יותר. האם יש לכם ילדים ואתם רוצים סביבה שקרובה למסגרות חינוך איכותיות ופארקים רחבי ידיים? תוכלו לבחור בפרויקט שדווקא אינו נבנה באזור מרכזי והוא מיועד למשפחות צעירות ממש כמוכם. מעדיפים אזור מתפתח הקרוב לאזורי תעסוקה ומקומות בילוי? גם כאן תוכלו לבצע את הבחירה המושלמת עבורכם, מבלי להתפשר על איכות הנכס שאתם רוכשים. בבחירת נכס מפרויקט חדש תוכלו לתפור למידותיכם את חיי הקהילה שיהיו המתאימים ביותר עבור הצרכים שלכם, כך תזכו בסביבת מגורים עשירה יותר.

תשלום נוח יותר

פעמים רבות כאשר סוגרים עסקאות נדלן של נכסים מפרויקט חדש, ניתן ליהנות מתנאי תשלום נוחים יותר. בנוסף, ניתן לקבל הנחות והטבות מהקבלן בעת הרכישה וכך להוזיל את עלויותיה. כמו כן, עבור נכס בפרויקט חדש לא תצטרכו לשלם את מלוא הסכום בבת אחת, אלא תוכלו לחלק את התשלום למספר תשלומים. כך תוכלו לתכנן את ההוצאות שלכם בצורה הרבה יותר נוחה.

אם אתם מחפשים משרדים למכירה תוכלו לבחור בפרויקט הנבנה באזור תעשייה מתפתח. כך תזכו בנכס מסחרי אשר יניב תשואה מכובדת בעתיד, אך בעת הקנייה המחיר יהיה הרבה יותר נוח מאשר אם הייתם רוכשים נכס מסחרי באזור שהוא כבר רווי בעסקים.

כיצד תבחרו נכס לרכישה מפרויקט חדש?

כפי שאתם יכולים לראות ישנם יתרונות אטרקטיביים ביותר לרכישת נכס מפרויקט חדש. כעת אתם ודאי תוהים כיצד בוחרים נכס שכזה לרכישה וכיצד מתבצעת הרכישה עצמה.

כדי למצוא את הנכס המתאים ביותר עבורכם מומלץ לשכור את שירותיו של משרד תיווך אשר יסייע לכם לעשות זאת. כך תוכלו לחסוך זמן רב על חיפושים והתעניינות בנכסים שאינם רלוונטיים עבורכם. חלק מהמלאכה של תיווך נדלן היא לערוך עבור הלקוחות את כל הבדיקות המקדימות שיש לעשות כאשר רוכשים נכס בפרויקט חדש. לפני בחירת הנכס חשוב לבדוק האם היזמים והקבלן אכן יכולים לעמוד בעלויות הכלכליות של הקמת הפרויקט, כדי להימנע ממצב שבו הבנייה מתעכבת בעקבות מחסור במשאבים כלכליים. בנוסף, חשוב לבחון את האישורים שבהם מחזיק הקבלן לבניית הנכס, כדי שלא ייווצר עיכוב בשל מחסור באישורים המתאימים.

כאשר בוחרים דירות למכירה או נכסים מסחריים למכירה, חשוב לבדוק היטב את הסביבה של הפרויקט, כדי לוודא התאמה לצרכים שלכם. האם ישנם מוסדות חינוך קרובים, גני שעשועים, מוסדות בילוי או מקומות תעסוקה. חשוב מאוד שתבטאו בפני מתווך הנדל”ן שלכם את צורכי המגורים שלכם, כדי שהוא יוכל למצוא עבורכם את הפרויקטים המתאימים ביותר לכם.

לאחר שבחרתם את הנכס שלכם יגיע מועד חתימת החוזה. גם כאן אם תבחרו בליווי של מתווך נדל"ן ממשרד מקצועי, תוכלו ליהנות מחתימת חוזה בלב שקט. המתווך יוודא כי כל תנאי החוזה עומדים בדרישות שלכם ובמה שסוכם בעל פה, כמובן שבאמצעות סיוע של עורך דין המתמחה בנדל"ן. הליווי המשפטי יעניק לכם הגנה מלאה ויבטיח שאף סעיף בחוזה לא יהיה לרעתכם או עלול לפגוע בכם בדרך כלשהי. זכרו כי חשוב שבחוזה תהיה כלולה גם ההתחייבות של הקבלן לתיקון ליקויים אם הם עולים בתוך טווח זמן מוסכם מרגע הכניסה לנכס. זהו עוד יתרון שמגיע לכם ליהנות ממנו.

בטרם תיכנסו לנכס תוכלו לבחור בעצמכם חלק מפרטי העיצוב של הדירה, כמו המטבח, הדלתות, החלונות והרצפות. זהו אחד היתרונות הבולטים רכישת נכס מפרויקט חדש, כפי שציינו קודם לכן. כך הנכס יהיה מותאם לגמרי לטעמכם האישי וכבר מרגע הכניסה תרגישו שאתם במקום שאליו אתם שייכים. זהו זמן טוב להתחיל לתכנן את עיצוב הדירה כולה ואפילו להתייעץ אפילו עם מעצב פנים, כך תוכלו מבעוד מועד לתכנן גם תקציב לעיצוב הבית כדי שברגע המעבר תרגישו מוכנים לגמרי.

לסיכום, רכישת נכס מפרויקט חדש יכולה להביא לכם יתרונות רבים וליצור עבורכם את הסביבה המושלמת. אנו בהחלט ממליצים למי שמעוניין לרכוש נכס לשקול את האפשרות הזו שיכולה להתאים לצרכים שלכם בדיוק.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן