התרומה לקהילה מזכירה לנו תמיד כמה מעשיר ומרחיב את הלב להעניק לאחרים. לכן, על אף ש-S נכסים היא סוכנות נדל”ן שעוסקת ביום יום במכירה, רכישה והשכרה של נכסים, חשוב לנו לקחת את הזמן ולהתנדב יחדיו, להחזיר למי שזקוק לעזרה, בין אם מדובר בקשישים, בחיילים בודדים או באוכלוסיות מוחלשות. אנו מאמינים כי חשוב שנהיה רגישים וקשובים לסביבה ואנו נהנים להעניק דרך עבודתנו. במאמר זה רצינו לעודד גם אתכם להעניק לקהילה באמצעות הלמידה על חשיבות התרומה מזמנכם וגם לספר אחד מהסיפורים שריגשו אותנו.

מדוע התרומה לקהילה חשובה כל כך?

רגע לפני שנספר לכם את אחת החוויות שלנו עם תרומה לקהילה בתור משרד תיווך נסביר מדוע חשוב לתרום לקהילה. כל אחד ואחת מאיתנו מהווה חלק מקהילה, אם זו המשפחה שלנו, חברינו, השכונה שבה אנו מתגוררים וגם המדינה שלנו. כאשר אנו מחזקים את מי שידו אינה משגת, את מי שזקוק לסיוע, אנו מחזקים למעשה את כל אחת מהקהילות שאנו חלק מהן. התרומה לקהילה מאפשרת לנו להעשיר את החברה שבה אנו חיים, להוסיף אור ושמחה לאנשים שסביבנו אפילו במעשים הקטנים ביותר.

לתרומה לקהילה יש גם תמורה אישית כמובן. התרומה לקהילה מרחיבה את הלב, מעשירה את הנפש ומזכירה לנו שיש דברים גדולים יותר ממה שאנו עוברים כאינדיבידואלים ביום-יום. כל אדם יכול למצוא את הדרך הייחודית שלו. אפשר לבחור להתנדב בעמותות שונות, אפשר לתרום מכספינו או לתרום פריטים שאין לנו צורך בהם, אפשר לבקר קשישים בודדים או לדאוג לבעלי חיים שזקוקים לחמלה. חשוב לזכור כי אין דרך אחת בלבד לתרום לקהילה וכל אחד מאיתנו יכול למצוא את המקום שבו התרומה שלנו תסב אושר לסובבים אותו.

כאשר אנו לוקחים רגע הפסקה מהצעת נכסים למכירה או מליווי רוכשי דירות, אנו זוכים גם להעריך את כל מה שיש לנו בחיינו. התרומה לקהילה מזכירה לנו כמה אנו ברי מזל שיש לנו מה לתת לאחר, ולכן זו גם חובתנו האישית לעשות זאת. ולכן נשמח אם מאמר זה ישפיע עליכם לקבל את המוטיבציה להחזיר לקהילה בדרככם שלכם, תהא אשר תהא.

סיפורי התרומה לקהילה של S נכסים

חלק מ-"האני מאמין" שלנו כמשרד תיווך נדל”ן אנו מקפידים לקחת חלק שוטף מפעילויות של עמותות העובדות עם אוכלוסיות מוחלשות. כחלק מעבדותנו עם עמותות אלה זכינו לשמח קשישים, חיילים בודדים ומשפחות נזקקות.

אחד מהסיפורים שאותו נרצה לספר לכם כעת מתחיל בערב ראש השנה, שבו בחרנו לקחת חלק ממיזם הנקרא "בית לחיילים". בית זה נמצא בפתח תקווה והוא מהווה בית חם לכעשרים חיילים בודדים המשרתים את הקהילה שהיא עם ישראל בגבורה ובמסירות נפש. חיילים אלה מעצם עשייתם תורמים לקהילה כך שזה רק נכון להשיב להם גם.

הבית שבו מתגוררים החיילים פועל אך ורק על בסיס תרומות, כך שהם תמיד זקוקים ליד מסייעת. אנו בחרנו להעניק להם שולחן מפנק ומפואר לחג ראש השנה, אשר כל המאכלים הם מעשה ידיו של השף שלומי אליה ממסעדת ג'ונם. השנה החדשה היא זמן כל כך מיוחד להחזיר לקהילה, זו באמת דרך נפלאה לפתוח את השנה באהבה גדולה.

סיפור נוסף שאותו נרצה לחלוק אתכם הוא שיתוף פעולה עם עמותה בשם "עוגה בהפתעה". מדובר בעמותה מתוקה במיוחד אשר נעזרת בעוגות מופלאות כדי לשמח את ליבם ולהפיג את בדידותם של קשישים וניצולי שואה. האנשים האמיצים הללו, שרבים מהם חוו רגעים לא פשוטים בחייהם, הם עמודי התווך של הקהילה שבה אנו חיים. והיום לאחר שנתנו כל כך הרבה לארצנו, אנו מרגישים כי זוהי חובתנו להחזיר להם כמה שרק ניתן.

בשיתוף הפעולה שלנו עם עמותת "עוגה בהפתעה", רכשנו עוגות גבינה משגעות במיוחד לחג השבועות. את העוגות המתוקות והקסומות הענקנו באופן אישי לניצולי שואה המתגוררים בפתח תקווה. היה זה כל כך מרגש לבקר את האנשים המיוחדים הללו, לשמוע את הסיפורים שלהם ולחלוק יחד רגע של שמחה. בהחלט ניתן לומר שאנו הרווחנו לא פחות מהאנשים הנהדרים אשר להם בחרנו להעניק בחזרה. הזמן שחלקנו יחדיו היה מלא באור ואחדות, אשר מלווה אותנו עד היום.

איך תוכלו גם אתם להחזיר לקהילה?

אם אתם חשים שיש בכם את הרצון להחזיר לקהילה גם כן, אך אינכם בטוחים כיצד תוכלו לעשות זאת בדרך הטובה ביותר, אספנו עבורכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם. ראשית תוכלו להחליט האם תרצו להתנדב לבדכם, האם תרצו להתארגן יחד עם מספר חברים או שאולי תרצו ליזום התנדבות במקום העבודה שלכם.

משהחלטתם כיצד תרצו להתנדב תוכלו לבחור היכן לעשות זאת. אחת מהדרכים הטובות ביותר למצוא היכן להתנדב היא דרך עמותת רוח טובה, האחראית גם על "יום המעשים הטובים" בישראל. באתר העמותה תוכלו לבחור היכן בארץ תרצו להתנדב ולמי תרצו לעזור ותקבלו מגוון רעיונות למקומות שבהם תוכלו לתת.

אפשרות נוספת למצוא מקומות התנדבות היא דרך הרשת להתנדבות ישראלית, שבה ישנם משאבים רבים אודות עמותות שישמחו לקבל את העזרה שלכם.

אם אתם רוצים לתת יד באופן כלכלי, אך אינכם יכולים לתרום סכומים גדולים, תוכלו להירשם ל-"עיגול לטובה", עמותה הפועלת ללא מטרות רווח. הצורה שבה התרומה מועברת היא באמצעות עיגול של סכום הרכישה שלכם באשראי והאגורות שנוספו יתרמו בשמכם לעמותות לבחירתכם.

לסיכום, S נכסים גאה להיות חלק מהשינוי הקהילתי בישראל. העשייה שלנו במרחב הקהילתי והנתינה שאנו מעניקים מוכיחות את כוחן כל פעם מחדש, ואנו מאמינים שאם תעשו זאת גם אתם, כולנו נצא חזקים יותר.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן