אם אתם מעוניינים למכור את דירתכם, מתווך של סוכנות התיווך S נכסים יוכל לסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. הסוכנות פועלת מזה זמן רב ומשקיעה את מרצה רבות בהעשרת המתווכים הפועלים תחתיה, כדי שתמיד יישארו חדים ומודעים למצב השוק המשתנה ללא הרף. הרשו לנו להראות לכם את כל הסיבות שבגינן כדאי לכם למכור את דירתכם דרך מתווך של S נכסים.

ניסיון רב שנים והמון לקוחות מרוצים

עבור משרד תיווך S נכסים שביעות רצונם של הלקוחות הוא הדבר החשוב ביותר בסיומה של עסקה. בדיוק בשל סיבה זו יש למשרדנו מאגר עצום של לקוחות אשר מעוניינים לרכוש, למכור או להשקיע בנכסים. אם אתם בוחרים במתווך ממשרדנו תוכלו להיות בטוחים כי יש לכם את הסיכוי הטוב ביותר לסגור עסקה בתנאים הטובים ביותר ובמהרה.

הניסיון רב השנים של המתווכים שלנו יעניק לכם ביטחון מלא בכל סוג של עסקאות נדלן שתרצו לבצע. בזכות אותו ניסיון נדע להתאים עבורכם את הנכס הנכון ביותר לצרכים שלכם וכך גם תחסכו זמן רב ומאמצים בחיפושים.

שיתופי פעולה מקצועיים

המתווכים שלנו יודעים היטב כיצד לעבוד עם המתווכים המייצגים את צידה השני של העסקה. אם אתם מפרסמים דירות למכירה ואתם רוצים לדעת שאתם מוכרים את דירתכם לקונים הגונים, המתווכים שלנו ידעו אילו עסקאות יהיו בטוחות עבורכם, הודות לשיתופי הפעולה עם משרדי תיווך ומתווכים אחרים. אל מול מתווכים פרטיים יקפיד המתווך שלכם להתנהל בקפדנות יתרה, כדי להבטיח שתצאו מרוצים ובטוחים מהעסקה.

זמינות גבוהה למען הלקוח

כאשר מציעים נכסים למכירה, חשוב להיות זמינים כמה שרק ניתן, כדי לעמוד על תנודותיו של השוק וההצעות החדשות העולות בו. אם תבחרו במתווך של S נכסים, תוכלו להיות רגועים ושקטים שיהיה לכם מענה זמין כמעט בכל ימות השבוע. הזמינות הגבוהה שאנו מציעים אפשרית הודות לשיתוף הפעולה התמידי בין המתווכים הפועלים במשרדנו, אשר מטרתם היא תמיד להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו. בכל בקשה, שאלה או תהייה, תמיד יהיה לכם למי לפנות.

השקעה בלתי פוסקת בשיווק

כאשר מדברים על נדלן למכירה, לשיווק ישנה חשיבות גבוהה ביותר להצלחה. משרדנו מקפיד להשקיע במערכות שיווק מתקדמות לצד עבודה עם חברת שיווק דיגיטלי, כדי לאפשר את הפרסום היעיל ביותר של הנכסים למכירה. אם אתם מציעים דירות למכירה במרכז למשל, נוכל לפנות באמצעות שיווק דיגיטלי לקהלים הרלוונטיים ביותר, כדי להבטיח מכירה מהירה ואופטימלית.

השקעה במקצוע ללא הרף

אנו יודעים היטב כי תיווך נדלן הוא תחום מקצועי שבו תמיד ניתן להשקיע וללמוד עוד. לכן, אנו מקפידים להפנות את הסוכנים שלנו לסדנאות והכשרות אשר יבטיחו כי תמיד יהיו עם היד על העליונה, כאשר מדובר במקצועיות שלהם. לכן, כאשר אתם בוחרים במתווך ממשרדנו, אתם זוכים לליווי של איש מקצוע מיומן, המחזיק בכל הידע העדכני והחשוב שיש לדעת על עולם הנדל"ן. ההעשרה התמידית של סוכנינו מאפשרת להם להישאר חדים ונלהבים, כך שיהיה להם את כל המרץ הנדרש להשקיע בהשגת העסקה הטובה ביותר עבורכם.

שמנו הולך לפנינו

בעולם הווירטואלי של ימינו, ניתן לדעת תמיד מהו המוניטין של משרד התיווך שבו אתם בוחרים. אנו גאים לומר כי שמנו הולך לפנינו הודות ללקוחות מרוצים רבים אשר הקפידו לכתוב המלצות חמות שאותן תוכלו לקרוא באתר. המתווכים שלנו אחראים לעסקאות מוצלחות רבות, ואנו יודעים כי לקוחות מרוצים הם כרטיס הביקור הטוב ביותר שעסק יכול לבקש. בכל עסקה של קניית דירה או רכישה דירה אנו משקיעים את מלוא מרצנו ובהחלט ניתן לראות את המאמץ המושקע בהמלצות לקוחותינו.

אנחנו יודעים כיצד עסקה עובדת

מלאכת תיווך הנדל"ן בסופו של דבר מסתיימת בעסקה ואנו יודעים כיצד עסקה טובה עובדת. המתווכים שלנו הם בעלי ידע מעמיק בניהול משא ומתן, גם אם אתם מפרסמים תחת יד 2 דירות למכירה או שאתם מוכרים דירה חדשה לגמרי. בנוסף, המתווכים שלנו והמשרד מקפידים לערוך את כל הבדיקות המקדימות בטרם ביצוע העסקה, כדי להבטיח שקיפות מלאה לכל אורך התהליך וכדי שהעסקה תתבצע באופן שיעניק לכם ביטחון ותחושת הישג.

הטבות משכנתה

אחת מההטבות השוות ביותר שאנו יכולים להציע למי שבוחר מתווך ממשרדנו, היא קבלת הצעות למשכנתה הטובות ביותר שניתן למצוא בשוק. כך שאם אתם מוכרים את דירתכם ואתם מתכוננים לרכוש דירה אחרת במקומה, תוכלו ליהנות ממחיר משכנתה נוח ומשתלם עבורכם. כמו כן תוכלו לקבל הנחה על פתיחת תיק לבקשה למשכנתה.

מדוע כדאי לקחת מתווך עבור מכירת דירה?

עכשיו משמנינו את כל הסיבות מדוע כדאי למכור את דירתכם דרך מתווך נדל"ן של S נכסים, הרשו לנו להסביר בקצרה מדוע כדאי לכם לקחת מתווך עבור עסקה זו כלל. ישנם אנשים הבוחרים למכור את דירתם ללא סיוע מתווך, כדי להימנע מתשלום עמלת התיווך, אך אנשים אלה מגלים במהרה כי מדובר במשימה הדורשת השקעה רבה.

בעזרתו של המתווך תוכלו להגיע ביעילות רבה יותר לקונים פוטנציאליים, כמו גם להימנע מלהשקיע זמן בקונים שאינם רלוונטיים עבורכם. המתווך יפרסם עבורכם את הנכס בכלים מתקדמים, כדי ליצור חשיפה גדולה הרבה יותר מזו אשר אליה תוכלו להגיע ללא סיוע.

כאשר נעזרים במתווך במכירת הדירה, כל הנושאים המשפטים והפיננסיים יעברו תחת ידיו של איש מקצוע, אשר יעזור לכם ולכסף שלכם להישאר בטוחים לכל אורך הדרך. כל המחקר שיש להשקיע בבחינת הרוכשים המתעניינים, יתבצע בידי המתווך שלכם ואתם תוכלו להשקיע את זמנכם בעבודה ובמשפחה. לכן, אין ספק כי מכירת דירה בסיוע של מתווך היא הדרך הטובה ביותר למכור נכסים.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן